söndag 21 december 2008

Trötter

Usch, jag hatar verkligen att gå upp tidigt på morgonen. Jag har jobbat två dagturer i rad och jag är så trött nu. Sov dåligt inatt för att jag var orolig för att inte komma upp i tid (klockan 5!) för att göra i ordning mig till jobbet. Jag tycker inte att jag har känt mig som människa idag utan snarare zombie, eller nåt sånt.

Grannens barnbarn är på besök så hela helgen har min dotter lekt med henne. De har så otroligt roligt tillsammans.

Jag tror att jag har dragits med av dotterns julentusiasm för så här roligt att det snart är jul har det inte varit på länge. I år har jag velat pynta som aldrig förr, tyvärr innebär denna plötsliga pyntiver att jag inte har så mycket pynt sedan tidigare och inte har jag egentligen lust att köpa det heller. Kanske kan köpa till nästa jul när julpyntet reas ut.

Imorgon ska det ut och julhandlas, jag tror nog att jag måste ladda med en natts god sömn för att orka med att trängas med alla andra som är sent ute. Gonatt!

Inga kommentarer: