tisdag 16 december 2008

Pepparkaksgubbe

Igår firade vi lucia på dagis, dottern var lucia och lillkillen var pepparkaksgubbe, men han hade inte lust att vara med i något tåg.
Tågets finaste lucia!

Dotterns rum blev tapetserat i helgen och hon är så nöjd med det. Farmor och farfar var här och hjälpte oss med det. Jag jobbade så jag slapp engagera mig. Det är ju ingen barnrumstapet men jag ska skaffa lite wallies och så ska hon få upp en blomlampa så blir det lite mer barnrum över det. Jag tycker i alla fall att det blev mycket fint. Hon har varit med själv och valt tapet men om man säger så här så var det jag som försökte få in henne på den här tapeten. Hade hon valt helt själv hade det säkert blivit någon tapet med prinsessor på, hua.
Dotterns nya tapet och den gröna väggen

1 kommentar:

Idun sa...

Vad fint det blev. Vad duktiga ni är! Hoppas ni mår bra.

Kram Åsa