tisdag 30 december 2008

Snart är året slut!

Jag jobbade natten mellan lördag och söndag, ett extrapass pga att någon var sjuk. Nu har det blivit en störd dygnsrytm, i söndags somnade jag åtta på kvällen och sov till tio på måndagmorgonen. Inatt somnade jag inte förrän kl 3. Tvingade mig upp vid 9 idag för att jag skulle nog kunna sova hela dagen annars. Sedan jobbar jag natt igen på nyårsafton. Inget röj på nyårsafton alltså (precis som om det brukar bli det nuförtiden?).

Jag har fått sätta några akupunkturnålar i sambons öra eftersom han har ont i ryggen, och han tycker faktiskt att det hjälper. Det är roligt när man kan hjälpa till med så enkla medel. Barnen tyckte att det var jättespännande när jag skulle till och stickas. Lillkillen började sedan kolla i mina öron och så sa han: -Tomt!

Igår körde jag och min dotter Abba Singstar, hon kunde ju Dancing Queen och Mamma Mia ganska så bra. Det var skitkul, tur att ingen hör en bara för det låter ju skit.

1 kommentar:

Idun sa...

Gott nytt år till er med. Gud vad fort tiden går!! Kram Åsa