onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!

Sista dagen på det här året. Jag försökte komma på vad som har hänt det här året och kom fram till att det nog har varit ganska händelselöst när det gäller det privata. Lillkillen började på dagis och jag köpte motorcykel är väl det största kanske. Förhoppningar inför 2009 om att jag kan ta det där förbenade MC-körkortet som jag har haft så svårt för (när det gäller krypkörning mellan koner). 2009 blir året då min dotter börjar i sexårs. Det blir ju stort!

Igår kom sambon hem med en ny dator, en bärbar. Vår gamla har dels ramlat i bitar och dels stänger den av sig själv hela tiden så en ny var behövligt.

Ikväll kommer vi fira lite lugnt innan jag åker och jobbar, äta lite gott och dricka alkoholfri cider. Vi får skåla in det nya året innan jag åker för sedan firar jag tolvslaget på jobbet. Vi har en balkong där vi kan skåla lite och titta på fyrverkerier om det är lugnt. Vem vet kanske föds det något barn inatt... Jag vet inte var jag ska vara för jag är "vit" vilket innebär att jag får vara där det behövs (förlossning, gyn eller BB).

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: