fredag 19 december 2008

Sista dagislämningen för i år...

och det gick åt skogen. En småledsen tjej och en helt hysterisk kille lämnade jag. Tjejen lyste upp lite när kompisarna kom fram och ville leka men killen var så arg hela tiden. Det har han varit de senaste gångerna som jag har lämnat honom. Sedan vet jag att han är lika hysterisk när sambon hämtar, då vill han inte hem. Jag vet att han tycker om att vara på dagis men det är avskeden som är jobbiga. Det skär i hjärtat att lämna honom så. Sedan kan personalen säga hur många gånger som helst att det går över direkt när jag har gått, men det är ändå tungt.

Lite gladare är jag för jag har köpt biljetter till Morrissey när han ska spela i Stockholm i sommar. Det ska bli roligt. Det blir antagligen en natt på hotell också i samband med detta. Då ska jag och sambon mysa med hotellfrukost.
20060706_190714_39539500

2006-06-30 - Morrissey @ Orange stage. FOTO: Emma Svensson/ROCKFOTO

Inga kommentarer: