lördag 13 december 2008

Lusselelle!

Lucia nr 1

Lucia nr 2

Jag har ännu inte sett något luciatåg idag. Igår hoppades jag att det skulle komma ett luciatåg på jobbet för läkarna brukar alltid ha ett, men de körde visst i torsdags och då missade jag det. Dottern tog på sig lucianattlinnet och kronan och sjöng någon låt, det kanske är det närmaste jag kommer ett luciatåg idag?!? På måndag är det i alla fall luciafirande på dagis.

Jag tog en sväng till City Gross och jag var ju inte precis ensam om att göra det. Jag åkte i alla fall ensam så det fick ta den tid det tog.

Igår spydde min son två gånger men han var hur pigg som helst och idag märks det ingenting på honom. Han har inte varit lös i magen heller. Jag undrar om det var något han hade ätit som han inte mådde bra av. Ingen av oss övriga har mått dåligt.

Dotterns rum börjar likna något, väggarna har blivit gröna och snart kan vi tapetsera den sista väggen. Jag hoppas att det blir bra och att hon blir nöjd. Det är så kul att göra om, i alla fall när det är klart och det blir bra. Hon är nöjd med de gröna väggarna så det blir nog lyckat när det blir färdigt oxå.

Inga kommentarer: