tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Jag ska jobba ikväll så det blir ingen uppesittarkväll tillsammans med barnen. Jag undrar om det är någon som vill föda barn ikväll?

Igår shoppade jag de sista julklapparna och som sagt, var jag inte den enda som var på stan. Jag började med att gå på Systemet och "hängde på låset" tillsammans med a-lagarna. Sedan gick jag en runda i köpcentrumen. Efter det tog jag en underbart god latte och smörgås i Knäppingen. Jag hittade lite klappar och var nöjd. Det jag inte hittade får jag strunta i.

Jag köpte en bodylotion som luktar så gott, jag går och luktar hela tiden. ACO´s Golden delicious bodylotion med äpple och vanilj. Det är nästan så att man vill äta upp den.
http://www.aconordic.com/prod/images/se/www_Large/Sense-Care-Golden-Delicious-Bodylotion-stor.jpg

Inga kommentarer: