tisdag 26 maj 2009

Inte långt kvar...

tills jag har semester. Bara ett tiotal arbetspass kvar, tyvärr något nattpass. Tre veckor till semester. Välbehövligt med semester, faktiskt. Bara det blir skapligt väder den här semestern. Sedan blir det att jobba häcken av sig så i september behöver man semester igen. Tur att jag har lite sparade dagar att ta ut, kan ju ta ut några strödagar i höst kanske.

Hannes hade sina småbilar i sängen inatt, inte bara en utan alla han kunde hitta, ett tiotal kanske. Tokig han är. Jag hade sängen full med gosedjur när jag var liten, så han brås väl på mig, men hårda bilar...

Längtar efter att få köra MC, det kliar i kroppen att få ta hojen till jobbet. Det närmar sig... Förhoppningsvis klarar jag det på första uppkörningen. Det värsta är att jag kommer bli så nervös så jag kommer säkert göra något dumt, köra mot rött eller något sånt.

2 kommentarer:

Idun sa...

Det kommer gå jättebra!! När är det?
Emil Wigström har blivit trafikinspektör så jag sa till hononm att han kan ju godkänna mig så jag får körkort :).

Kram

Idun sa...

Ja, här är det bra annars. Har avslutning imorgon sedan blir jag ledig en vecka och sedan ska jag sommarjobba på VC Kolmården och VC Åby.

Är det bra med er då, gud var ju aslänge sedan vi sågs. Tiden går ju så fort. Jag har fullt upp med ungar,plugg,repning och extrajobb.

Kram