söndag 3 maj 2009

Piffigt?!?

Jag jobbar hela helgen. För tillfället är sambon ute och springer, min dotter är i sitt "andra hem" nämligen hos hennes bästa kompis och sonen tittar på favoriten "Musses klubbhus". Han verkar lite trött. Har tagit en fika på trappan och det var skönt ute.

Jag har kört MC i veckan och nu går lågfartsbanorna bra och högfartsbanan går uselt. Har fått en senare uppkörningstid och det känns lite bättre. Jag har också kört landsväg med min arbetskamrat och hennes karl. Det är ju så härligt. Jag åker motorcykel hela nätterna just nu (i drömmarna alltså) och inatt drömde jag att jag körde upp. Vet inte hur det gick...

Valborg firades med grillat och sedan somnade jag när jag sövde lillkillen. När jag vaknade var klockan halv tio och jag kunde se brasan från sovrumsfönstret så jag gick aldrig ut. Sambon och dottern var ute och de tyckte att det var väldigt kallt. En lugn valborg för min del alltså.

Jag skulle vilja ha en spikmatta, har hört att det är behagligt och bra bland annat om man är lite spänd och öm i ryggen. Jag är just nu ganska så spänd i axlarna. Synd att dessa mattor är så dyra bara. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar den här lönen. En hel månad innan det kommer nya pengar!

Bild tagen från: www.shaktimattan.se

Inga kommentarer: