fredag 15 maj 2009

Vad ska jag göra nu?

Jag ringde och skulle beställa tid för klippning och då fick jag höra att min frisör har flyttat till Linköping. Jag blev jättebesviken för jag har ju varit så nöjd med henne, hon var verkligen bra och trevlig. Var ska jag klippa mig nu då? Jag behöver klippa mig.

Idag har vi varit lediga och vädret har varit fint, men lilleman vill helst vara inne. Han har varit trött idag men inte velat sova något. Han börjar ju bli så pass stor att han nog är i övergången mellan att sova middag och inte sova. Han behöver fortfarande sova, men han VILL inte och är svårsövd. Nu blir han SÅ trött vid fem-tiden och håller på att somna då, men det blir ju för tidigt att somna för natten. Så från femtiden tills han får sova är han lite lätt grinig och väldigt mammig (oftast i alla fall). Han vill vara i min famn hela tiden.

Inga kommentarer: