tisdag 12 maj 2009

Shopaholic?

Jag shoppar och shoppar trots att jag egentligen inte alls har råd. Igår var jag på IKEA och handlade lite. Jag har idag fått skor och lite kläder som jag hade beställt. Jag hade också budat hem en spikmatta på Tradera och den kom idag. Igår beställde jag fotokopior på digitala kort, det blev drygt 400 kort. Jag skulle även vilja köpa lite böcker och lite annat smått och gott. Jag skulle vilja ha lite mer inredningssaker. Jag lägger dessutom ner massor av pengar på att ta detta eländiga MC-körkort. Trögare elev har de nog inte skådat...

Var på samtal hos chefen i torsdags och det gick bra. Nya lönerna är inte klara än, men hon sa att jag jämförelsevis ligger ganska lågt så jag borde få lite mer. Det finns inget utrymme att önska eller förhandla dock.

Jag har färgat håret idag och då är jag snål och färgar hemma. Jag funderar lite på, om jag tar MC-kortet och sedan får tillbaks skattepengarna, att färga hos frisör. För att fira liksom. Jag har aldrig färgat hos frisör men funderar på att göra lite slingor och det tänkte jag nog blir bättre hos frisör.

Näe nu ska jag nog prova min spikmatta...

Inga kommentarer: