onsdag 13 maj 2009

Komp

Idag har jag haft utbildning på jobbet och efter det skulle jag jobba kväll, men jag var "vit" och det var lugnt så jag tog kompledigt. Jag åkte hem och svidade om till MC-kläder och tog en tur till Nyköping på hojen. Vi åt mat i hamnen och sedan åkte vi hem igen. Det blev en lång tur, för min del den längsta turen hittills. När jag kom hem var jag frusen, lite stel och hade något ont i rumpan. Jag är väldigt glad att jag har visir på hjälmen för när jag kom hem satt ett gäng flugor och dylikt på visiret. Skönt att slippa få dem i munnen...

Jag invigde ju spikmattan igår och först hade jag svårt att slappna av på den, men idag när jag provade igen och försökte fokusera på andningen gick det bättre och det var riktigt skönt. Det som är lite läskigt är att jag tycker att det bränns på ryggen och det känns som om mattan vore stekhet. Men jag antar att det är pga den ökade blodcirkulationen...

Inga kommentarer: