torsdag 29 oktober 2009

Tummetott, slickepott, långeman...

-ramsan fick jag upprepa många gånger för Hannes igår kväll innan han skulle sova. Han bubblade av skratt och det var så underbart. Det var verkligen ett skratt som kom ända från tårna och jag önskar att jag kunde ha filmat honom för det lät så härligt. Att han tyckte det var så kul! Jag var tvungen att ropa på M så att han också fick höra.
Lovisa har blivit förkyld och blödde näsblod inatt. Det gör hon nästan alltid när hon är förkyld. I helgen har hon bestämt att hon ska sova hos farmor. Hon tycker så mycket om att göra det. Hon och farmor är verkligen bästa vänner, Lovisa skulle kunna prata i telefon med farmor i flera timmar varje dag.

Jag ska jobba kväll idag och barnen ska till dagis/fritids vid halv ett så även idag får vi en lugn morgon och förmiddag tillsammans.

Inga kommentarer: