torsdag 29 oktober 2009

Ledsen



Jag kompade ut tidigare ikväll för det var så lugnt. Det var skönt att komma hem lite tidigare. När jag lämnade Lovisa på fritids idag så var hon jätteledsen. Tårarna sprutade och hon ville inte att jag skulle gå därifrån. Det är sådant som verkligen är så jobbigt, det hugger i ens mammahjärta. När jag kom hem ikväll hade hon självklart somnat, men tydligen hade det varit bra sedan enligt M som hämtade henne. Imorgon är vi lediga och jag har planerat att åka till Kolmårdens djurpark om inte vädret är alltför dåligt.

Usch, vi pratade om riktigt allvarsamma saker på jobbet så jag kände mig nedstämd i bilen hem. Det var skönt att komma hem till sin underbara familj. Jag är så tacksam över att jag har er! Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: