lördag 30 augusti 2008

Misslyckad shoppingrunda

Vi tänkte åka och shoppa lite grejer idag, present till kompisens barn som har kalas nästa lördag, badrumsattiraljer och så hämta beställda kläder från Lindex. Vi började med Lekhuset och där bajsade sonen och vi kom på att vi inte tagit med oss några blöjor. Det var bara att åka hem och byta blöja. Sedan åkte vi till Lindex på Maxihuset och då bröt dottern ihop för att hon fick gå på "fel" toalett och för att hon inte fick glass. Då beslutade vi oss för att åka hem och strunta i resten. Väl hemma somnade både jag och dottern. Jag vet inte om hon håller på att bli sjuk.

Jag somnade tidigt igår, kanske runt halv åtta. Skönt! På morgonen var det dags att klippa sig. Det var också skönt och jag blev nöjd. Hon är så duktig, min frisör.

Nu på kvällen har det varit bättre, dottern har blivit pigg. Vi har ätit potatisgratäng och biff. Barnen älskade potatisgratäng. Jag hade köpt fryst potatisgratäng och den var faktiskt god. Det var bara lite för lite så det räckte knappt.

Inga kommentarer: