torsdag 21 augusti 2008

Kört MC igen!

Började nästan tveka inför MC-lektionen, ska jag vänta till i vår? Men efter att ha kört så kändes det bättre. Krypkörningen går bättre, men inte bra. Men det roliga var att jag fick köra landsväg idag. Härligt att "dra" på. Jag var uppe och nosade på 90km/h men kände att det räckte med 70. Det är ju det man vill, köra landsväg alltså! Det blåste mycket också.

Har börjat plugga lite till Akupunkturutbildningen men jag vet inte: blir den av om vi ska läggas ner?!?

Idag var min mamma barnvakt för första gången. Det hade gått bra. Dottern hade varit iväg en stund hos kompisar.

På lördag kommer min dotters favoriter till stan, BWO. Får se om jag orkar, jobbar dag och sedan ska sambon på fest så jag är ensam med barnen. Det är lite tungt på jobbet av olika anledningar så jag får se hur trött jag är.

Inga kommentarer: