måndag 18 augusti 2008

Jobbigt att lämna på dagis

Idag var dottern ledsen när jag lämnade henne på dagis. Hon har en väldig procedur med att säga hejdå och om det blir nåt litet fel tex om man glömmer knacka så bryter hon ihop. Hon har lekt med grannens barnbarn på fm. Annars brukar vi ta det lugnt och mysa innan barnen ska till dagis när jag jobbar kväll. Vet inte om det var det som gjorde att det blev nåt tokigt. Då känner jag att jag hatar att lämna på dagis. Jag vet att hon trivs bra där men det blir ändå jobbigt, känner mig urusel. Har lite dåligt samvete för de är ju på dagis ganska mycket, samtidigt som jag ju vill jobba som jag gör (80%). Jaja. Sonen brydde sig inte så mycket bara han fick vinka i fönstret så var han nöjd.

Hon skulle visst äta inne på femårsrummet idag, det var hon så stolt över. Min stora tjej!

Inga kommentarer: