måndag 11 augusti 2008

Ont!

Igår var jag och boxades tillsammans med en kompis. Idag har jag ont och är stel i hela kroppen, känner mig som en gammal tant. Aj, aj, aj. Men passet var bra. Jag har tränat dåligt ett tag nu så det var ett hårt pass att börja med.

Idag har sambon börjat jobba. Jag och barnen har varit i Söderköping hela dagen. Vi träffade en kompis där. Vi åt på Bondens, åkte Tuffe Tåget, åt glass och handlade barnkläder i Evaboden. Barnen lekte också i nån lekpark. Nu är jag helt slut. Vädret har varit okej idag, det kom en rejäl skur men i övrigt har det varit uppehåll och solen har stundtals varit framme.

Det känns som om sommaren är slut och det är höst. Börjar jobba imorgon. Det känns både lite vemodigt och lite skönt att återgå till normala rutiner. Semestern har gått så fort.

Ska bli intressant att höra hur det pratas på jobbet då min arbetsplats (förlossningen i Nyköping) är hotad av nedläggning enligt vad jag hörde på radion på semestern. Kul att höra det på semestern!

Inga kommentarer: