söndag 20 juli 2008

Regn, regn, regn

Regnet det bara öser ner. Åskan har i alla fall gått över.

Lillgrabben hade fått tuggummi i håret och jag vet inte hur han hade lyckats, men det satt verkligen längst in mot hårbotten. När jag skulle klippa bort det blev han nästan skalperad! Stackare! Men det är tjejen som lägger tuggummi lite varstans så att han får tag på det. TROTS att vi har sagt till henne hur många gånger som helst att slänga det direkt när hon är klar med det.

Jag har faktiskt "meckat" med bågen! Det var i och för sig bara att lossa lite på en mutter och skruva lite på en skruv men ändå!!! Lite svart om fingrarna blev jag till och med. Det var frambromsen som tog så långt in, men jag tror att jag fixat det någorlunda. Jag känner mig bara så sugen på att ÅKA med hojen.

Näe nu åskar det igen. Och det spöregnar.

Inga kommentarer: