fredag 18 juli 2008

En vecka har redan gått

Idag hittade vi en död fladdermus på vår tomt! Den såg inte ut att vara skadad av någon katt eller nåt. Jag vet inte om det var en unge, har ingen aning om hur stora de är. Jag funderade på att ta ett kort på den för det hör ju inte till vanligheterna att man hittar fladdermöss på tomten. Men jag hoppade det...

På förmiddagen var det riktigt fint väder. På eftermiddagen när vi skulle till Folkparken för att träffa A och hennes barn, ja då regnade det. Typiskt! Men det var trevligt ändå. Barnen leker riktigt bra trots att de inte träffas så ofta. Och vi fick skvallra lite...

Nu har sambon också fått semester! Vi firade med thaimat som var så stark att smaklökarna blev helt bedövade till slut. Nu mår jag faktiskt lite illa... Fast det kanske beror på chokladen jag smällde i mig innan jag körde lite Wii Fit?!?

Inga kommentarer: