onsdag 30 juli 2008

GRATTIS!

Idag fyller sambon 30år! Stort grattis! Jag kunde inte komma på något roligt att köpa så det blev 2 st böcker: Pluras bok och "1001 album du måste höra innan du dör". Av barnen fick han kalsonger.

Vi har varit iväg på en liten semester tillsammans med sambons föräldrar och bror och hans familj. Vi var i Astrid Lindgrens Värld måndag och tisdag. Hyrde stuga där, sambons föräldrar bjöd oss. Det var trevligt men mycket varmt och väldigt mycket folk. Jag tyckte väldigt mycket om Saltkråkan-attraktionen, den kan jag rekommendera starkt trots lång kö!

Idag har kört körlektion med motorcykeln igen. Det var hett i kläderna. Jag lånar ju kläder från körskolan och ni kan tänka att det stinker om en efter en svettig körlektion. Jag luktar som en gammal box-handske! Isch, ska gå in i duschen, tror jag nog. Det var ju 4 veckor sedan jag körde sist och det kändes väldigt osäkert. Men, men... Ska köra imorgon igen, hoppas det går bättre då. Det är jättesvårt att krypköra och hålla balansen!

Inga kommentarer: