måndag 21 juli 2008

Klipp!

Idag tog jag och tjejen en riktig sovmorgon, vi låg och drog oss fram till 9-tiden. Grabbarna var uppe mycket tidigare. Sedan klippte jag hennes hår. Än så länge går det väl bra men snart är det frisör som gäller. Jag är inte så bra på att klippa, det blir lite ojämnt. Men det duger väl åt en femåring, tror jag.

Tjejen har lekt med kompisar hela dagen. På eftermiddagen trotsade vi vädret och åkte iväg till Söderköping för att käka glass. Vi åt inte på Smultronstället för det gjorde vi för några veckor sedan.

Här käkas det glass i "värmen"

Jag har hittat två snygga MC-jackor så jag har fått lite svårt att välja. Den ena är det lite rosa på och det kanske skär sig mot min röda hoj (hehehe)!


Fina hojen som står i garaget och bara väntar...


Inga kommentarer: