söndag 6 juli 2008

Järnhästar & havremopeder

Vi kom iväg till min arbetskamrat som bor på landet. Så barnen har sett hästar, katter, hund, höns och tuppar.

Barnen sitter på Royel


Fina hojen med mig och barnen på

Jag har tittat på motorcykel och ja, jag ska köpa den. Hojen hade urladdade batterier eftersom den inte använts på länge. Jag ska dit nästa söndag och provköra den så ska de ha laddat batterierna tills dess. Jag blir ju så ivrig, jag vill ha körkortet NU och jag vill ha hojen NU!!! Vi får fixa hem hojen med släpvagn eftersom jag inte kommer att ta kortet på ett tag. Min sambo ska kolla upp om han kan fixa nåt släp på jobbet, annars får vi väl hyra ett.

Stora tjejen blev så glad igår när granntjejen kom hem, äntligen nån att leka med. Men klockan var ju sex så de kunde inte leka så lång tid innan det var dags för kvällsmat och bompa.



Inga kommentarer: