torsdag 10 juli 2008

Fint väder

även idag. Min dotter fick välja på om vi skulle åka till Kolmårdens djurpark eller till Folkparken. Valet blev Folkparken där barnen har badat och lekt i några timmar. Jag har två barn som har otroligt starka viljor. De ville ju absolut inte göra samma saker samtidigt och ingen ville ge med sig heller. Och jag var tvungen att vara med båda. Omöjlig ekvation?!? När den ena ville bada ville den andra gunga osv. Kände mig helt slut när vi kom hem därifrån. Nu på kvällen fick jag tvångsduscha lillgrabben för att han var så väldigt smutsig men ville inte bada eller duscha. Det är ju inte så kul när han gallskriker men han hade verkligen smutsränder och då hoppade jag trots allt över att tvätta hans hår fast han hällt sand och jord i huvudet...

Här badar båda barnen samtidigt!!!

Inga kommentarer: