lördag 11 juli 2009

Jobbångest!

Usch, vad fort semestern har gått. Jag har idag jobbat första dagen efter semestern och jag känner att jag gärna skulle vara ledig lite till faktiskt. Vi hade det lugnt idag, så det blev en mjukstart. Ingen motorcykeltur till jobbet blev det heller eftersom det spöregnade när jag skulle åka.

Jag har träningsvärk idag för jag körde PUMP igår. Värst känns det i benen, men även bröst och axlar. Det är så roligt att träna på riktigt gym tycker jag. Jag har ju kört lite hemma, men det blir lite hårdare på gymmet. Jag har planerat in ett pass aerobics på måndag och då ska mamma följa med.

I torsdags träffade jag en kompis och vi lunchade och fikade och pratade. Vi träffas inte så ofta så det blir mycket skvaller när vi väl ses. Det var mycket trevligt i alla fall.

Inga kommentarer: