söndag 9 november 2008

Söndagsaktivitet

Idag har jag och min kompis A framkallat kort i mörkrummet. Det blev ett antal timmar som flög iväg där. Och ett antal kort som blev framkallade. Det är verkligen ett jobb som kräver mycket tålamod men det är samtidigt roligt. Mörkrummet fungerade bra, vissa saker som behöver justeras bara...

Vi har nu fått tapeterna som vi beställt och jag längtar tills vi har tid att sätta igång med dotterns rum. Det kommer nog bli väldigt bra, ja, det får vi ju hoppas i alla fall. Vi har varnat för att vi kanske vill ha hennes rum när det är klart, hehe.

Så var helgen slut och den har passerat väldigt snabbt som alltid. Min dotter ville baka lussebullar, men det har vi inte hunnit med. Kanske vi kan baka imorgon när vi är lediga, jag har ju köpt alla ingredienser.

Den här veckan som kommer har vi avslutning av akupunkturutbildningen. Jag kan inte påstå att jag har satt så mycket akupunktur som jag tänkt från början.

1 kommentar:

Idun sa...

Hallå där! Kul att göra om. Vad blir det för tapet då?

Fick du ngra bra kort vid framkallningen?

Kram åsa