söndag 16 november 2008

Grått!!!

Har jobbat den här helgen och idag när jag kom hem hade min "Handy" M börjat att spackla i dotterns rum. Sedan blir det att grundmåla och sen blir det GRÖNT! Har hittat fina Wallies med fjärilar som jag nog ska investera i.

I februari kommer Disney on ice - Princess till Linköping och det känner jag att vi måste gå på med dottern. Hon är ju tokig i Disney-prinsessorna och så ska ju Tingeling vara special guest! Det kanske får bli en julklapp! Eller det kanske blir jobbigt för henne att få nåt som ska ske så långt fram. Det kommer nog bli mycket tjat i så fall...

Vilket grått och trist väder det var när jag skulle åka hem från jobbet, man tänker inte så mycket på vilket väder det är när man jobbar.

1 kommentar:

Idun sa...

Vad kul med målning? Vad blev det för tapet då? Självklart ska vi baka. Det är ju tradition ju.
Jag har ju sagt ifrån på jobbet om helger nu så nästa helg blir den sista. När kan ni? Kram