torsdag 30 oktober 2008

Bloggberoende!

Nej jag är inte beroende av att skriva blogg, men av att läsa bloggar. Jag har ett antal bloggar som jag bara måste läsa så fort jag kommer åt. Jag läser och tycker att det är spännande att få inblick i andras liv. En del skriver verkligen så bra...

Idag trotsade vi vädret och åkte till Kolmården djurpark, då de hade höstlovsöppet. Vi tittade bara på delfinerna för där kunde man ju vara inne och slippa regnet. Den här gången gick det bra att se delfinshowen, barnen satt stilla, var fascinerade och klappade händerna. Förra gången vi var på showen var det så att min dotter tjatade om att vi MÅSTE se delfinshowen. Väl där tog det fem minuter och sedan ville hon gå därifrån. Min son sprang bara omkring och var helt ointresserad och efter det sa jag att INGEN mer delfinshow i år. Men varje gång som vi har varit i djurparken (4 gånger det här året) har dottern tjatat om delfinshowen som hon verkligen vill se och idag gav jag alltså med mig. Och det gick ju som tur var bra.

Jobbar hela helgen...

Inga kommentarer: