torsdag 16 oktober 2008

Hypokondriker

Igår kväll när jag skulle somna kände jag mig riktigt sjuk. Jag har haft ont i halsen på morgonen i en vecka nu, men nån förkylning har det inte blivit av det än. I söndags körde jag ju ett riktigt hårt pass så igår låg jag och tyckte att hjärtat slog väldigt snabbt (hjärtmuskelinflammation?) och så hade jag svårt att andas. Ju mer jag tänkte på att jag hade svårt med andningen desto svårare fick jag att andas. När jag till slut kunde bryta tankarna och tänka på nåt helt annat hade jag inga som helst svårigheter att andas. Tänk vad mycket tankarna kan påverka!!! Ett tag var jag helt övertygad om att jag skulle behöva uppsöka akuten (psykakuten kanske???). Imorse hade jag åter ont i halsen, men mer än så verkar det inte vilja bli.

En kompis i Stockholm har sagt att hon ska skicka en födelsedagspresent på posten. Så jag väntar och väntar... Tihi det är så roligt att få paket!

Inga kommentarer: