torsdag 2 oktober 2008

Kreativitet

Jag vill åter lägga ut en bild på vårt fina badrum eftersom jag hittade en badrumsmatta i helgen som var. Jag köpte den på Rusta för 29kr!!! Nu har jag matchande handdukar och matta i ceriserosa, precis som jag ville ha det. Har tänkt att eventuellt köpa turkos handdukar och matta för att byta med.

Sonen fick ju en tågbana med Thomas Tåget i födelsedagspresent och han är så glad i den. Helst skulle han nog bära med sig tåget överallt!

Lillkillen leker med nya tågbanan

Jaja, jag har inte riktigt kommer över att det inte blev nån färd på hojen, men, men... Jag passade på att använda all den energi jag känner att jag har (är det akupunkturen?) till att sy gardiner till sonens rum. Jag är ingen mästare att sy precis, men med det fina tyget gick det ju inte att misslyckas. Bra mönster nu till hösten tycker jag.
Nya härliga gardiner med moln på

Nu får vi snart ta tag i dotterns rum så att det blir fint. Just nu är vi inte nöjda.

Inga kommentarer: