söndag 12 oktober 2008

Rolig överraskning!

Jag tog mig iväg på träning nu ikväll i Åbymoskolan. Jag hade räknat med ett sådär lagom roligt pass, men de hade bytt och körde KI-jympa istället för Medel. Det var ett jätteroligt och jobbigt pass. Jag kände att det var roligt att träna igen, det har känts lite motigt med träningen ett tag. Jag har nästan känt att träningen har varit ett nödvändigt ont, men det här passet, oj, vad roligt det var! Nu har jag fått ny lust att träna!

Inte lika rolig överraskning fick jag när jag tittade på brödet som jag köpte innan träningen och såg att det var MÖGLIGT! Jag fick vända tillbaka till affären och byta, som tur var hade jag gott om tid.

Jag måste skriva nytt schema till dagis eftersom vi har fått det nya schemat till jobbet. Vi lägger ju 5-veckorsperioder så det blir en del schemaskrivande (och så har vi alla ändringar som jämt blir dessutom). De har väl vant sig på dagis...

Inga kommentarer: