tisdag 21 oktober 2008

Sorg

Barnen har fotograferats på dagis idag. Lillkillen ville inte alls vara med. Vet inte vad det var, fotografen var jättetrevlig men min son var helt hysterisk. Både på gruppbilden och den enskilda, får se hur resultatet blir. Hemma var de båda glada framför kameran i alla fall.

Åkte ut till kanotklubben och det var jobbigt att se. Positivt var att min paddel har klarat sig helt, det är ca 5000kr bara det. Kanoten är svedd men den kanske kan fixas till?!? Det var ledsamt att se de brända kanoterna och klubbhuset. Ska nog åka dit och hämta kanoten ikväll när sambon kommer hem och försöka tvätta av den till att börja med. Jag vill inte att den ska behöva ligga ute i regnet. Min älskade dotter är så go, när jag var ledsen och berättade att det var dyrt att köpa ny kanot sa hon: Du kan få pengar av mig, jag har ju massor av pengar!

Min kanot lite svartbränd...

Inga kommentarer: