tisdag 9 september 2008

Tut tut tut

Har tänkt att göra ett glasståg till sonens 2-årsdag för att kombinera hans två favoriter! Har googlat lite och fått inspiration. Men jag får inte till nån dag då alla i släkten kan samtidigt så det får väl bli att fira i flera dagar. Jag är ledig på hans födelsedag, men det är en måndag så ingen annan kan då. Helgen innan jobbar jag och helgen efter jobbar svärmor. Den helgen kan min mamma bara på lördagen och svärmor skulle ev kunna på söndagen...

Jag tänkte köpa en övningskörningsväst nu när jag fått en arbetskamrats man till privat handledare, men västen kostade 295kr!!! Då blev jag snål och kom på att min sambo fick en reflexväst i julklapp av sitt fackförbund och att jag har kvar övningskörningsskylten från när jag tog körkort för bil. Lite säkerhetsnålar på det så har jag fått en väst alldeles gratis och har därmed sparat hela 295 kr! Voila!

Inga kommentarer: