fredag 19 september 2008

Bullbak

Vi har varit lediga idag och jag och min dotter har bakat kanelbullar. Det är så gott med nybakade bullar, jag skulle nästan kunna äta hur många som helst! Vi bakade till den kommande födelsedagen.

I morse vaknade jag och mådde så illa. Jag åt nåt med mycket vitlök igår, vi hade temaeftermiddag på jobbet. Det var jättegott då, men i morse vaknade jag alltså och kände en stark vitlöksmak i munnen och då var det inte lika trevligt. Usch!

På förmiddagen var det riktigt härligt väder, soligt och fint. Vi tog en promenad bort till Coop och handlade lite. Sedan började molnen komma och när solen gick i moln blev det riktigt kallt. Brr!

Min son har äntligen börjat säga pappa om sin pappa. Innan sa han mamma till oss båda. Idag har han tjatat om att pappa jobbar. Det är så roligt för nu börjar han prata mer och mer.

Inga kommentarer: