lördag 13 september 2008

Frisk luft!

Iddag har jag kört Söderköpingsklassikern. Det gick bra, vi tog det lugnt och kom runt. Efteråt fick man bulle. macka och kaffe/the. Man fick också ett pris, jag fick ett presentkort på Nagelskulptören i Söderköping och A fick ett presentkort på någon te-affär. Det är ett väldigt trevligt arrangemang.

Dottern sover över hos farmor inatt. Hon ville det, det är ju så roligt tycker hon. Det är inte så ofta vi har barnvakt. Sonen är hemma med oss. Han bryr sig mest om sina tåg och Thomas Tåget-filmen.

En kompis som har varit över till Skottland och England kom hit idag och jag fick EN liter(!) Baileys. Det kommer räcka flera år eftersom jag inte dricker så ofta. Jag får bjuda på min födelsedag kanske.

Jag har fått så mycket frisk luft idag och jag har blivit jättetrött. Jag och min sambo har pratat om att se film flera helger i rad, men det blir samma sak varje gång: vi somnar samtidigt som vi nattar barnen och när vi sedan vaknar är vi för trötta. Jag antar att det är så när man är en barnfamilj...

Inga kommentarer: