onsdag 22 februari 2012

Spontan träning

Hade inte alls planerat att träna på SATS ikväll, men när M kom hem från jobbet kände jag mig taggad till att träna (efter att ha fikat mycket). Så jag åkte in och körde ett pass Step och det var riktigt roligt och jobbigt. Hon, som har det passet, brukar vara mycket bra och sätter ihop roliga, fartfyllda pass. En av mina favoritinstruktörer faktiskt. Snart dags för lite kvällsyoga.

Idag hade vi besök av en vän och hennes barn. Det var första gången de träffade Siri och minstingen var lite rädd för henne. Men det gick nog bra ändå. Imorgon får vi också besök av en annan vän och hennes barn. Och tänk, sedan har jag varit ledig i en dryg vecka och ska börja jobba igen. Känner mig inte alls sugen på att åka och jobba på fredag, men jag antar att det kommer kännas bra när jag väl är där. Och så är det inte så långt till påsklovet!

Inga kommentarer: