fredag 22 juli 2011

Hemester

Nu har även mannen i huset fått semester! Han jobbade sista dagen idag och har nu 4 veckors semester. Vilket innebär att jag bara har en dryg vecka kvar tills jag börjar jobba. Vi har inte planerat någonting alls till denna enda gemensamma vecka och jag börjar bli lite smått panikslagen över detta. Måste ju hitta på någonting, eller egentligen inte, men jag har bara fått ett ordentligt sug efter att hitta på någonting. Helst skulle jag vilja åka på husvagnssemester! Har dock ingen husvagn så det är lite svårt och det är i senaste laget att försöka hyra en. Nästa år kanske... 2005 hyrde vi husvagn och åkte till Böda sand på Öland. L var då drygt 2 år och hon kallade husvagn för dudaj och Öland för Lala så när hon berättade om sin semester hade hon alltså åkt dudaj till Lala. :) Vi hade mest regn den veckan tyvärr... Nä, i år blir det så kallad hemester för familjen, jag och barnen har ju i och för sig varit i London.

Inga kommentarer: