tisdag 8 september 2009

Redan september igen...

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Har haft fullt upp eller nåt...

Just nu planerar jag inför Hannes födelsedag. Vi ska fira honom helgen innan och jag har tänkt göra en tårta med Musse Pigg-tema. Får se hur det blir...

Igår var jag på Bolagret och Nordik. Jag har köpt buxbomsbollar som jag har tänkt att ha i badrummet och nu är jag ute efter två stycken höga krukor/vaser till dem, helst i blank svart. Hittade jättesnygga på Nordik men de var lite väl dyra, 279 kr styck!!! Jag shoppade fina muffinsformar istället och sökandet efter vaser får fortsätta.

I helgen jobbade jag dubbelpass, men som tur var kunde jag gå vid åtta istället för tio. 13 timmar isträck jobbade jag alltså. Som tur var var det ganska lugnt, men ändå lite pyssel så man inte slöade till helt.

Barnen fick pruttlera igår och det springer de omkring med idag. De tycker det är skitkul (hehe)!

Inga kommentarer: