torsdag 10 september 2009

Två dagar

jobbar jag nu och sedan har jag ledig helg. På lördag ska jag och en kompis köra Söderköpingsklassikern och jag hoppas på bra väder. Jag ska kanske träffa en annan kompis och hennes syster efter det. Kompisens syster har nyligen fått bebis så det skulle ju vara roligt att få se det lilla underverket.

Häromdagen stötte jag på en tjej som jag lekte med när jag var liten, typ 7-8år. Vi har nog inte pratat sedan dess, jag har för mig att vi inte var så bra vänner mot slutet. Det kändes lite pinsamt för jag visste inte om jag skulle hälsa eller inte, men eftersom vi typ stod mittemot varandra kunde jag ju inte låtsas om att jag inte såg henne så det blev ett litet generat hej. Hon i sin tur hejade tillbaka och skrattade till lite besvärat. Vi gick sedan vidare åt varsitt håll båda två så snabbt vi bara kunde. Det kändes något olustigt...

Inga kommentarer: