onsdag 5 augusti 2009

Dumma bajkorvmamma!

sa min trötta son alldeles nyss till mig. Härligt med kiss och bajsålder, eller hur?

Idag har jag och barnen varit på Skänninge marken tillsammans med en massa annat folk. Det var varmt och svettigt att gå bland stånden. Vi hann väl se halva marknaden innan pengarna var slut och kön till bankomaten var låååång så det blev ingen mer shopping. Lovisa och Hannes fick nya "foppatofflor", vi köpte bigarråer, glass, 5m tyg och barnen fick en varsin godisnapp (trots att det bara var onsdag). Ja det var väl det hela... Det verkar som tofflornas popularitet håller i sig och sedan verkar det nya vara spikmattor, vilket de hade i flera stånd. Nu finns det ju billigare mattor och den mattan som jag köpte har sjunkit i pris oxå.

Nu ikväll har jag tränat ett danspass och det var kul fast jag är ju så stel. Men svett blev man ju ...

Inga kommentarer: