onsdag 13 december 2017

Juni 2017

Jag såg Little Mix och The Vamps med dottern och en kompis till henne. The Vamps var riktigt bra, men Little Mix föll mig inte alls i smaken.


Jag drog med mig J på Vegomässan, en trevlig mässa anordnad av Djurättsalliansen. Vi provsmakade mycket gott vegetariskt.


Jag spenderade en hel dag på Gröna Lund med J, min dotter L och hennes kompis V. Och de åkte inte en endaste attraktion. Varför? Jo, Marcus & Martinus var med i Sommarkrysset och de skulle ju komma så nära som vanligt. De började köa vid 7-tiden på morgonen, medan jag och J kom dit när de öppnade parken. 

Jag var också på Bråvallafestivalen med min man och dotter. Vi såg inte så många spelningar, utan valde ut det vi verkligen ville se. Första dagen åkte M och L in själva och dag två blev det Bob Hund och Laleh.



Tredje dagen på Bråvallfestivalen såg vi Mando Diao och Håkan Hellström. 



Inga kommentarer: