måndag 11 december 2017

Februari 2017

Jobbmässigt fortsatte jag att vara i Södertälje. Och något pass i Nyköping.

Jag var och såg Magnus Carlson spela i Värmekyrkan under festivalen Where´s the music. Årets första konsert, som var väldigt bra. Såg inget annat under festivalen.


Årets andra konsert blev Marcus och Martinus i Globen, tillsammans med min dotter, hennes kompis och min kompis J. En härlig upplevelse med ett stort gäng skrikande tjejer och de två charmerande, norska tvillingarna.


Vår kära katt hamnade i slagsmål med en annan katt och skadade ögat, vilket ledde till att han fick opereras. Som tur var blev det bra och han är idag helt återställd.

 

I slutet av februari åkte jag Tjejvasan och gick i mål efter 3,5 timmar i spåret under helt underbara förhållanden.




Inga kommentarer: