onsdag 13 december 2017

Juli 2017

Bråvallafestivalen fortsatte en dag in i juli. Vi såg James TW, Fredrik Lindström och Henrik Berggren.




Jag och J var och såg Elton John Gröna lund, med en hel del andra...



 Jag gick verkligen ur min comfortzon och gav mig iväg på några dagars segling i Stockholms skärgård tillsammans med ett gäng helt främmande människor. Det gick bra och alla var trevliga som tur var. Att bo på en trång båt med sex stycken okända kan ju annars bli hur som helst.




Vi åkte på semester med husvagnen till Öland, där jag och dottern med hennes kompis V var på Vicktoriadagen för att se Marcus & Martinus.









Efter Öland åkte vi till Kalmar. Tanken var att vi skulle gå på Let´s spend the night together, en musikfestival med bland annat Weeping Willows och Veronica Maggio. Den blev dock inställd så det blev bara att softa på campingen. Jag. L och V åkte och shoppade lite inne i Kalmar. V fyllde år en av dagarna i Kalmar så vi åt enligt önskemål på Pinchos.





Tillsammans med två arbetskamrater från Nyköping åkte jag till Göteborg och såg Håkan Hellström på Ullevi. En spelning med mycket skön stämning och bra musik.





Inga kommentarer: