tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen

Instagram formligen svämmar över av bilder på semlor idag. Själv har jag lagt ut en bild på en annan slags fettisbulle. Köpte två semlor, en till mig och en som barnen fick dela på. L tyckte inte om grädden och H tyckte inte om mandelmassan. Jag tycker om helheten, lagom av allt ska det vara. Det blev årets första semla, och på rätt dag och allt.

Idag är också dagen som jag går in i graviditetsvecka 36 eller v35+0. Den första lediga veckan försvann ju i feberdimma så inget av det som jag har planerat har blivit av. Den här veckan har jag också tagit det lugnt än så länge. Mår mycket bättre men är inte helt bra. Feberfri och mindre var som rinner ur näsan, men fortfarande täppt och huvudvärk. Har i alla fall inte tagit någon Alvedon idag, vilket jag ju har tagit regelbundet i en och en halv vecka. Det går framåt!



Inga kommentarer: