fredag 10 april 2009

Livet är bra härligt ibland...

Ja, vad kan man säga: härligt väder! Vad otroligt mycket ljuset gör för mitt välbefinnande!

Idag har jag köpt en vårjacka och min dotter har fått fotbollskor med dobbar till utesäsongen som startar snart. På eftermiddagen kom en kompis hit och vi grillade. Säsongspremiär. Det blev grillad zucchini med ugnsbakade potatisklyftor, morötter och palsternacka. Till det tzatziki och sallad. Och saltgurka! Mina barn är tokiga i saltgurka. Till efterrätt blev det citronpaj och vaniljglass. MUMS! Efter middagen var det dags för mig och min kompis att ta oss in till stan och till Flygeln för att se Sahara Hotnights, som var sjukt bra. Trots sittplatser var det ordentligt röj!

Imorgon är det dags för jobb igen. Och massor av påskgodis. Efter påsken blir det väl en "vit" månad...

Inga kommentarer: