söndag 19 april 2009

Full fart

Idag har jag och min arbetskamrat övat med MC:n på konbana, alltså att krypköra mellan koner. Det gick väl sådär. Jag är verkligen helt trög när det gäller detta, det känns som om det aldrig kommer att fungera. Visst att det funkar bättre än i höstas men det går ju inte speciellt bra. I höstas var jag ju helt katastrofal på att krypköra och nu är jag väl i alla fall en mindre katastrof... Jaja, min arbetskamrat (stackarn) försökte peppa mig och vara positiv. Och vi bokade in nästa helg till att öva mer. Hon tyckte att jag skulle försöka öva själv oxå, men jag vågar ju inte ge mig ut själv för jag har ju ingen bra asfaltsplan som går att nå utan att korsa trafikerad väg. Jag bara avskyr denna krypkörning, vill hellre åka i skön fart på landsväg :).

Även idag bröt jag mot mitt godislöfte då jag var hos en kompis som fyllt år. Åt en chokladboll, men skippade tårtan. Får ta nya tag denna vecka!

Imorgonkväll ska vi på möte på min dotters blivande skola. Det ska handla om höstens sexårsgrupp. Jag är mest nyfiken på vilka barn som hamnar tillsammans, vilka som kommer att bli dotterns klasskamrater.

Inga kommentarer: