lördag 18 april 2009

Härliga, lediga helg

Idag har jag träffat min mamma och mormor på förmiddagen. Eftermiddagen spenderades hemma och ute i trädgården. Underbart med solen!

Jag försöker att hålla mitt godislöfte nu som jag bestämde mig för att avge efter allt påskgodis. Jag åt faktiskt lite citronpaj med glass hos mormor idag, men inte mer. Det är riktigt svårt för vi har hur mycket godis som helst i skåpet. Det är så lätt att bara öppna och ta en bit. Jag är verkligen sockerberoende, skulle egentligen behöva en rejäl avgiftning. Jag har inte provat GI och känner inte för det, men annars har jag hört att det är bra när man är sockerberoende och vill bli av med det.

Imorgon ska jag kanske köra MC med min arbetskamrat på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag till en kompis som fyller år. Lediga helger går skrämmande fort...

Ikväll blev det grillat igen och sedan ska jag och sambon försöka hålla oss vakna för att se en film, vet ju hur det brukar gå. ZZZZZZ!

1 kommentar:

Idun sa...

Hallå!

Läget?

Hoppas ni mår bra. Här är det fullt upp. Börjar praktik igen på måndag.
Du var hitta du din nya layout? Jag har inga nya stilmallar. Skulle vilja ändra till ngt annat.

Kram Åsa