tisdag 17 juli 2012

Läskigt!

M tog Siri med sig ut i skogen för att plocka svamp. Barnen var inte intresserade av att följa med så jag stannade hemma med H och L gick till en kompis. Jag hade dessutom lite huvudvärk så det passade ganska bra att jag var hemma. Helt plötsligt kändes det alldeles kallt i huvudet, jag hade svårt att hitta ord och högra armen domnade bort. Jag blev lite rädd, men det gick över på fem minuter. Hann ändå tänka att jag drabbats av stroke. Det var nästan tio år sedan jag fick ett sådant anfall och då hände det på jobbet. Då blev det ordentlig neurologisk undersökning och EKG etc. Och doktorn kom fram till att det med största sannolikhet var migrän. Just det har inte hänt igen. Förrän idag då. Nu mår jag bra, har endast lite lätt huvudvärk.

M hittade i alla fall lite kantareller så ikväll blir det gott med kantarellpaj!

Inga kommentarer: