fredag 16 september 2011

Ledig helg

H fyller år nästa vecka och i helgen ska vi fira honom med några släktingar. Det blir att bjuda på kantarellpaj och i efterrätt blir det tårta med Thomas Tåget på. Sedan ville H ha pepparkakor också, så det har vi bakat idag. Vi gjorde olika former, men undvik de juliga. Det blev dinosar, bilar, lastbilar, tåg mm. Jag tycker att det är så gott med små pepparkakor så det gjorde jag många (och så kan man ju äta flera...).

Med magen stinn av pepparkaksdeg och pepparkakor gav jag mig ut och sprang när M kom hem. Det kändes lite segt i början, men sedan lättade det och det kändes riktigt bra. Jag känner mig så duktig som fortsätter att ta mig ut fast målet med träningen var Tjejmilen. Nu är det ju att behålla lite form till nästa års lopp förstås!

Inga kommentarer: