torsdag 22 september 2011

Bildbomb från i lördags

I lördags var jag och en arbetskamrat till mig och såg Weeping Willows när de spelade i Skottvångs grufva i Mariefred. Det var mycket trevligt och musiken var väldigt bra. Jag är mycket imponerad av det bandet, inte bara Magnus Carlson (som ju har den underbaraste rösten) utan av dem allihop. Riktigt skickliga musiker! Jag önskar att jag kunde vara lite musikalisk. Både min morfar och farfar var duktiga på olika instrument men jag har inte ärvt den förmågan i alla fall. Jag får nöja mig med att lyssna...




När vi åkte hem var det mörkt och vägen mellan Nyköping och Mariefred var riktigt slingrig. Vi såg två rådjur, en räv, en hare och en katt vid vägen och jag är mycket glad att de höll sig på sidan av vägen. Och sedan vill jag inte tänka på alla djur som vi inte såg i mörkret.

Inga kommentarer: